Rotterdams advocatenkantoor gaat nog meer focussen op klanttevredenheid met Advocaatscore
Prijs vergelijk ADSL, kabel, glasvezel aanbieders en bespaar geld door over te stappen!
Klanten van Kneppelhout & Korthals Advocaten kunnen vanaf 1 juni via Advocaatscore openbaar laten weten wat ze vinden van de dienstverlening van het Rotterdamse kantoor. Het kantoor zet daarmee de volgende stap in haar traditie van het meten van klanttevredenheid. Kneppelhout startte in 2015 met deze transparante manier van beoordelen en was op dat moment de eerste binnen de top 50 van Nederlandse advocatenkantoren.
Transparant voor de klant
Boudijn Driesen, Managing Director bij Kneppelhout & Korthals: ‘Met Advocaatscore laten we zien dat we met de tijd en klantbehoeften meegaan. Externe beoordelingen vormen tegenwoordig een belangrijke basis voordat we overgaan op een aankoop van dienst of product. Maar ons gaat het bottomline om tevreden klanten, het nog leren van klantervaringen en het pionieren voor meer transparantie binnen onze sector.’
Dienstverlening naar hoger niveau
‘De keuze voor Advocaatscore en deze vorm van transparantie gaat dus verder dan wat zichtbaar is voor de buitenwereld. Voor onze interne bedrijfsvoering is het minstens zo belangrijk. Onze ervaring leert immers dat onze dienstverlening beter aansluit bij de klantbeleving als we vragen naar wat beter kan, ook in de dienstverlening van de betreffende advocaat. Met als gevolg dat de algehele prestaties van ons kantoor naar een steeds hoger niveau worden getild’, aldus Driesen.
Arnold Birkhoff, partner bij Kneppelhout & Korthals en ‘Voice of the Customer’: ‘Ons kantoor staat voor een volledige klantgestuurde benadering. Het voordeel hiervan is dat wij precies weten wat onze klanten willen en wat wij moeten verbeteren. Dit zien we terug in de langdurige, waardevolle relaties die we hebben met onze klanten.’