Een ontevreden klant van een verhuisbedrijf wachtte te lang met klagen over een wasmachine en een kast die door de verhuizers niet goed zouden zijn geïnstalleerd. Daarom bekrachtigt de kantonrechter van de rechtbank Amsterdam het eerdere vonnis waarin de klant werd veroordeeld een rekening van ruim 900 euro aan het verhuisbedrijf te betalen.
Prijs vergelijk ADSL, kabel, glasvezel aanbieders en bespaar geld door over te stappen!
Daarnaast moet hij de gerechtelijke kosten betalen. De verhuizing vond plaats in juli 2016. Volgens de klant constateerde hij in augustus 2016 dat er iets niet goed zou zijn met de kast. Hij beklaagde zich daar echter pas in april 2017 over toen het verhuisbedrijf hem een aanmaning stuurde. Als hij sneller had geklaagd had het verhuisbedrijf naar die eventuele gebreken kunnen kijken en die zo nodig kunnen herstellen. Doordat zoveel tijd verstreken was, kon dat niet meer.
ECLI:NL:RBAMS:2019:9940